Trött och seg!

Känns som om dagen har varit jätte lång. Ska lägga mig hos sonen om en liten stund. Är så trött och seg. Beror nog på att man inte rör så mycke på fläsket. Tar nya tag snart. Hinner inte liksom. Slutade jobbet vid 17.30 och stack en snabbis tills systemet för att inhandla vin till vinlotteri sen hem och äta mat och vips så är klockan 19. Då vill man ju mysa med son och sambo en stund innan de är dags att sova. I morgon jobbar Tomas över och på torsdag slutar han inte förrän 18 och då tänkte jag träna. Håller tummarna för att de kommer funka. Blir ju bara tjockare och tjockare. Suck! Bör nog dock tänka lite mer på vad jag stoppar i mig oxå........nog om de. De viktigaste just nu är att sonen är frisk och kry och har röjt rejält på dagis idag. Underbart.

Dags att hänga tvätt innan sängen lockar. Tidig uppstigning i dagarna tre framöver men sen 2 veckors semester. JIPPI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0