Piggare son

En piggare son idag. Gött. Ska testa att gå till dagis i morgon. Håll tummarna att febern inte kommer tillbaks. Stack i väg och tog mig en välbehövlig promenad i kväll. Sen inhandlade jag lite julklappar. Över hälften klara. Nu blir att slå in dom och sen en lång och skön kväll i soffan med glögg och kanske någon bra film.

Vår son är för söt. När jag var liten så bar jag omkring på min potta. Jag tror den var orange. Hogge gör lika dant:



Här har ni honom vår busis:



Borsta tänderna är kul i alla fall med mammas el tandborste.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha gjorde likadant med min potta när jag var liten, helst skulle jag sitta med en tidning och bajsa där alla satt =)

Hoppas ni kom iväg till dagis & jobb idag !!

Kram

2009-12-15 @ 18:17:48
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0