Underbart rolig kväll!

Vi lyckades verkligen att samla ihop nästan alla i våra resepktive familjer jag och Tomas med ett undantag min svåger Marcus. En underbar kväll blev de med god mat och bra musik och trevligt förstås. Jag var dock lite seg eftersom jag har jobbat sen 7 i morse och vet att jag börjar 6 i morgon men var gör de när man har de så skoj och då menar jag både privat och på min underbara jobb. Här kommer lite bilder från kvällen:



Vi tog kort på alla i familjen inkl oss för att ha till Hogges familje collage på dagis.



Heja scotts säger hogge ni är mitt favo band.

Nu orkar jag inte skriva mer för i morgon blir en tidig morgon och sen em ska jobba över några timmar. Måste fixa och dona på den nya avdelningen.

God natt alla där ute och tack underbara familj för att ni finns i vårt liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena tjejen,jätte fint kort på er! .Gick förbi er efter jobbet,såg ut att ni hade det trevligt! Ses på lördag Kramar!

2009-08-12 @ 23:23:37
Postat av: Karin

Hej ! Hörde att Holger och Alfons hade dansat loss på dagis igår=)

Super fint kort på er!

kram

2009-08-13 @ 15:52:17
URL: http://www.tolsgarden.blogspot.com
Postat av: Virren

Tack för en mycket trevlig och lyckad grillkväll och ja musiken var ju toppen den mä.Kram till alla

2009-08-14 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0