Soliga dag!

I dag har jag och sonen tillbringat hela dagen på Svalnäs. Helt underbart med sol och bad. Lite kallt dock i vinden men underbart ändå. När vi kom hem så packade jag upp och sonen fick i sig en rejäl tallrik med lax och ris. Sen gick vi ut och lekte en stund. Bestämde oss sen för att åka ut till min mor och far som hade besök av Hogges kusin Mira över natten. När vi kom dit så tog vi först ett besök hos grisarna, sen blev de kvällsmat och bus inne, sen gick vi ut igen och smaskade röda och svarta vinbär och sen var klockan helt plötsligt 20.00 och dags för de små liven att sova. Hogge sover nu gott i sin säng och jag ska fixa och dona lite här hemma innan jag oxå kryper ner. I morgon för vi ett efterlängtat besök av våra nyfunna vänner från Trollhättan. Då ska vi få sniffa på en 2 veckors liten bebis - farligt farligt! Man blir så lätt bebis kär. Nä dags att fixa lite...

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0