Sköna helg!

Nu är de helg så skönt. Har varit en tuff vecka men de är de ju alltid vid termin start tur att man glömmer bort de så fort. I dag slutade jag vid 12 och hämtade Tjabo. Vi somnade gott och sov i nästan tre timmar. De behövde både han och jag. Efter mat och lite lek åkte vi hem till syrran en sväng och myste innan vi besökte Mellbyvallen och beskådade Tomas match. De förlorade dock. Synd. Väl hemma igen tog vi oss en lång dusch jag och sonen medans Tomas åt. Vi var lite frusna efter en rejäl regnskur som kom i andra halvlek. Nu sover sonen gott och jag ska snart gå till kojs jag med. Ska bara fixa lite först (plocka ur diskmaskinen, hänga upp blöta regnkläder osv.....
I morgon blir de frissan sen en mysig dag hos svärmor och svärfar. Länge sedan vi sågs nu. Kvällen kommer tillbringas i soffan och filmtajm.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0