Rolig dag!

I dag har varit en toppen dag på jobbet. Allt har flytit på och barn, kollegor och föräldrar har varit på toppen humör. Känns roligt inför morgondagens skolstart. När jag kom hem vid 16 så fixade vi iordning cykelkärran till min cykel eftersom de är jag som hämtar på dagis i morgon. När Tomas åkte på match gick jag och sonen ut och lekte med grann pojken en stund innan de var dags för kvällsmat. I dag lagade faktiskt jag maten och de blev flygande jacob. Hela 5 portioner:



Sen tog sonen sig ett skönt bad. Kolla in hans nya relaxa stil:



Vid 19.15 somnade han gott och tur är väl de för imorgon ska han stiga upp vid 06.00 och åka ut till moster Maria för att Tomas ska hjälpa min far att gjuta. För min del blir nog duschen inställd idag för att varmvattnet är borta pga något fel hos värmeverket. Nä nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar och sen krypa ner hos sonen och spana in IKEA katalogen.

Kram och god natt i morgon ringer min klocka 04.20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0