Nyklippt!

Ja då var sonen rakad. Snyggt jobbat svägerskan. Lite hackigt dock pga mina misstag med saxen och Tomas försök med sin klippapparat. Men nu ser de rätt ok ut inför Stockholmsresan och inskolning på dagis nästa vecka. Fattar inte hur de ska gå att lämna bort lill killen till några fritt främmande människor. Snyft och pirr.
I dag har vi fått gjort riktigt mycke på jobbet. Skolat in en hel hög med barn och lärt känna föräldrar. Flyttat saker till vårt blivande arbetsrum samt städat lite. Nu ska jag snart krypa till kojs i en nybäddad säng och mysa.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Faster

Kul att du också blev nöjd. Det är inte jag som ska ta åt mig äran utan farbror Mattias. Det är bara att återkomma när han är långhårig igen.

Kram Faster

2009-08-05 @ 19:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0