Ny helg på intåg!

Ja då har man snart jobbat en vecka igen. Säger de igen jag älskar verkligen mitt jobb. Så underbara barn, kollegor och föräldrar. Känns som de kommer bli ett spännande år att se framemot. Mitt favo tema dessutom - Historia. Är dock lite seg idag efter två tidiga mornar. Så om en stund blir de duschen och sen god natt eftersom jag ska upp strax före 6 i morgon. Men de är väl bara att vänja sig. För så här kommer mitt schema se ut framöver. Dags att städa upp lite efter kvällens taco buffé. Hogge käkade som bara den. Får säkert lite ont i magen i natt av all tacoköttfärs. Men var gör de huvudsak att han äter. I morgon är en stor dag för då ska Hogge vara utan mamma och pappa på dagis. Pirr. Hoppas de går fin fint!

Tingeling

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Hoppas första dagen gått galant! Det har den säkert. Vi är också mitt inne i inskolningen. Ibland är det nog jobbigare för föräldrarna än barnet... ;)

Ha en skön helg! :)

2009-08-14 @ 13:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0