Mysig kväll!

Dagen på jobbet idag har varit tuff. Mycke att göra och knappt en stund att sitta ner. Men jag får skylla mig själv tog en promenix med Helena på lunchen istället för att sitta ner med en kopp kaffe. Men oj vad gött de var. Hämtade sonen på dagis vid 16 och vad glad han var och när han fick se mig så sprang han in i min famn. En skön upplevelse. Hans dag hade varit bra. Lite trött och gnällig på fm men efter vilan så hade han varit pigg som en mört. Vi cyklade hemåt och lekte ute en stund när vi kom hem. Sen lockade mat och dusch för oss bägge. Hogge smällde i sig mat och en smörgås och sen välling innan han slocknade vid 19. Tack Mattias och Pernilla för tipset med majsvälling. Han gillar den bättre än den andra. Fick i sig 50 ml. Och Frida nu förstår jag vad du menar med att Mira är hungrig. Hogge vill äta hela tiden. Men enligt pedagogerna så äter han bra på dagis. Håller tummarna att vågen visar uppåt nästa gång på BVC.

Nu sitter jag och smuttar på ett glas rött och ska snart lägga mig. Klockan ringer 04.20 i morgon och på fredag så de är bara att lägga sig i tid så att man orkar. Tomas jobbar över idag, mycke att göra inför öppningen av den nya delen. Men klirr i kassan gillar vi. I morgon ska jag till Barn mottagningen med sonen. Han har fått en rejäl svampinfektion i ljumskar och runt snoppen. Troligtvis pga pencilinent och värmen. Har luftat och smörjat med pevaryl men de hjälper inte. Hoppas vi kan få något annat i morgon som tar bort de röda.

Nä dags att fixa lite innan huvudet ska vila mot kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0