Lyckad och trevlig kväll!

Kvällen i går var mycket lyckad. Så här fint blev bordet när all mat kom fram:



Blev dock inga mer kort tagna under kvällen. Dels var man ju klenig om händerna och dels så hade vi de så skoj hela tiden så de hans liksom inte med. Tusen tack Sara med familj för en toppen kväll. Ser framemot höstmiddag hos er senare i år.

I dag har jag och sonen röjt undan från gårdagens middag och sen åkte vi och veckohandlade.
Fick äntligen tag på ett återvinningsset till köket:

När vi kom hem tillbringade vi resten av fm ute i solskenet. Vid 11.30 somnade vi gott bägge. Vaknade av att Tomas kom hem efter sin golfrunda. Jag åkte och jobbade några timmar och tog sen en timmas promenad  - tack för sällskapet Sara. Nu har vi mumsat kassler gryta och snart blir de en långdusch och lite fixande inför jobb och dagisvecka.

Tja!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej tjejen! Tusen tack en gång till för en trevlig och god lördag kväll!! håller på och klurar på vad jag ska bjuda på när ni kommer nästa gång..

Ses imorgon,då ska det svettas! Kram Sara

2009-08-24 @ 20:45:50
Postat av: sara

Hej tjejen! Tusen tack en gång till för en trevlig och god lördag kväll!! håller på och klurar på vad jag ska bjuda på när ni kommer nästa gång..

Ses imorgon,då ska det svettas! Kram Sara

2009-08-24 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0