Lite trött!

Ställde klockan på 8 i morse men vaknade av sonens underbara gos vid 7.45. Tog på mig promenix kläderna och tog min vanliga runda på en timmas promenad längs lidans älvkant. Vackert och mycket skönt. Åt lite frukost när jag kom hem och gosade med son och sambo innan de begav sig till dagis. Jobbade sedan från 10-18. Tomas och Tjabo kom och mötte mig med cykeln. Vi stannade till en snabbis hemma för att byta till bil, hämta påsar och handlingslista. Åkte sedan vidare till ICA och veckans inhandling av mat. När vi kom hem utfodrade jag först sonen sen mig själv. Satte sonen i badet och satte sedan igång med storstädning av lägenheten. Så nu någon timma senare så skiner den blankt. Snickerskakan är bakad och sonen sover sen många timmar tillbaka. Nu ska jag lägga mig i sängen och göra ordning mina naglar och läsa Sofis modé. I morgon ringer klockan 05.30. Dags att stiga upp och arbeta. Men i morgon kväll blir de kalas. Först en rejäl grillfest med familjen och sen Scotts. JIPPI!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0