Härliga fredag!

Ja då var de fredag igen. Är rejält trött efter många timmars övertid. Satt och räknade ihop timmarna som jag jobbat den här veckan och fick ihop 38 men tänkte jag de är ju så många jag ska jobba men sen kom jag på att jag var ledig i tisdag så då innebär de att jag har gjort nästan 10 timmar per dag. Inte konstigt att man är trött. Men roligt har vi haft och vad bra de känns med den nya delen av skolan.
I kväll har jag mumsat  på  svampsoppa och ett glas rött. Sonen och sambon åt grillade reveben med vitlöksbaguett och rödbetssallad. Hogge sover gott sen 1 timma tillbaka och Tomas är ock kollar på fotboll. Själv har jag nyss duschat och gjort iordning mina naglar och färgat ögonbryn och ögonfransar. Ska bli lite pedikyr när jag lägger mig oxå. Kommer somna tidigt idag känns de som. I morgon kväll kommer kära  vänner hit på middag. Hade tänkt att grilla men besällde havskräftor och räkor istället. Lite trött på grillat. Nä nu är de dags att ta hand om tvätt och röja upp lite.

Kram på er och njut av ert liv de gör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0