sooooooooooool

Vad gött väder eller hur och så ljust på kvällen. Man vill inte gå in. I em sov jag en stund med Tjabo när jag kom hem från jobbet. Tomas åkte på fotvård som han fått av mig i present. När han kom hem satt vi igång med altanen och städade av utemöbler och gjorde fint (återkommer med bilder).Sen grillade vid och tog ett glas rött. Hogge har fortfarande feber och rejält ibland. Tomas ska åka in med honom i morgon för att kolla öron och mun, Han verkar ha ont  i bägge två. Han ska oxå be att dom tar crp och urinprov för att utesluta infektion. Nu ska jag ta mig en lång dusch och packa väskan inför i morgon, Skönt med fredag och after work.

Tingleling


Kommentarer
Postat av: Virren

Låter härligt med altan.... snart kanske vi mä har en;) man bara längtar efter att sitta ute när det är så här gott väder. Många kramar Virren

2009-04-02 @ 20:41:37
Postat av: Jennie

Grattis Virre på födelsedagen några dagar för sent. kram kram

2009-04-03 @ 06:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0