Skön söndag!

Gick upp vid 8 och gick en promenad. När jag kom hem satt resten av familjen vid frukost bordet. Jag gjorde mig en smothie. Sen gjorde vi oss iordning för veckohandling på ICA. När vi kom hem städade vi av lägenheten och gjorde lunch. Sen bar de av mot Mellby och Väla. Tomas samlades för match och jag och Tjabo åkte hem till mor och far och tog en fika. Åkte sen på matchen. Nu är vi hemma sen någon timma tillbaka och Tomas grillar hemma gjorda hamburgare. Mums. Dags att ladda för en ny vecka. Jobbar 11 timmar i sträck i morgon. En tuff dag men mycke roligt som händer på jobbet. Måste sluta nu för maten står på bordet.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Virren

Låter som en härlig dag.Här i Vårgårda har det planterats växter och örter hela dagen...:)

2009-04-19 @ 21:05:28
Postat av: Virren

Låter som skön dag!

Här i Vårgårda har det planterats växter och örter hela dagen även satt tomater i en snygg kruka.

Kram på er!

2009-04-19 @ 21:07:10
Postat av: Bengt

Hur gick det i matchen?

2009-04-19 @ 21:45:41
Postat av: Bengt

Hur gick det i matchen?

2009-04-19 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0