Vilket väder!

Vaknade för en liten stund sen och tittade bakom persiennen. Strålande solsken! Jippi! 
 
I går hyrde jag filmen VARG med Peter Stormare. Lite tragisk och sorgsen men strålande skådespelar insatser och fantastiska miljöbilder.

De blev ingen löprunda igår. Råkade somna med Tjabo och Tomas och när vi vakna tog vi oss en långpromenad istället och sen åkte vi och hämta var sin pizza. Mumsigt gott men inte för figuren. Har lagt ner de där med att gå ner i vikt orkar liksom inte. Får aceptera att jag ser ut som jag gör. De viktigaste är att jag inte går upp mer.

Har hittat ett nytt favo godis. Wasabikulor. Det är jordnötter som är doppade i wasabi. Starka salta och lite söta. Blev ett gäng sådana igår till filmen och lite smågodis.

Medans jag sitter i soffan och bloggar så lagar Tomas en härlig söndagsfrukost med smörgås med kokt ägg och oboy. Är man borstskämd eller??????????????????????

Dags att äta....

hej svejs

En liten bild på Hogge från igår:


Kommentarer
Postat av: Favoritmoster

Snygg tröja!

2008-09-26 @ 12:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0