Upprörd!

Nu är jag upprörd och förbannad. Efter en mycket mysig fm med Mira och Frida kom jag hem och hittade ett brev i från försäkringskassan. De innehöll information om min nya lön som jag meddelade dom den 1 september. Men stämde den????? Så klart inte. De hade vänt på två siffror. Kul så nu blev min årsinkomst helt plötsligt lägre än innan. Ringde upp dom och de ursäktade sig så mycke. Då frågade jag om detta påverkade min utbetalning i slutet av september på ett negativt sätt. De kunde hon inte svara på. Är så arg och besviken på hur de sköter saker och ting. Inte ska väl vi bli drabbade för att de gör fel....

Nog om de. Nu är det em och jag ska slappa en stund innan det är dags för träning.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0