Skönt att träna!

Vaknade utvilad i morse. Sov från 22.00 till 08.30 i morse. Tomas tog natt passet. Så skönt att få sova ut. I dag har vi besökt babycafet med kusin och moster. Sen blev det en lunch på stan och lite shopping. Eftermiddagen myste jag och Hogge i sängen. Vi lekte och sov en stund. I kväll har jag och Frida kört ett pass på friskis. SKönt att ha kommit igång med träningen. När jag kom hem stog kvällsmaten på bordet. Tomas hade lagat strimlad biff i tacobröd med kebabsås. Mumsigt gott. Efter maten tog jag en snabb dusch och Tomas åkte iväg för att titta på Mellby-Rackeby. Jag och Holger la oss och zappade mellan idol och top model. För en timma sen somnade han gott efter en stor flaska välling. Själv ska jag också krypa i kojs och kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik.

Vilket är ditt favoprogram på tv just nu????

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm nu är man mätter som fasen =)

Mitt favvoprogram just nu är nog singelmammor på ettan på måndagar, mysigt program...

Förresten, har ju glömt att lämna tillbaka klänningen, dåligt, dåligt, hoppas du inte har behövt utan att säga till =)

Kram & god natt

2008-09-10 @ 21:56:21
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Pia

Heros är riktigt bra!

2008-09-11 @ 07:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0