Ny mysig vecka framför oss!

Hej alla bloggen läsare!

En ny vecka har startat. Jag och Holger styrde vagnen till mitt jobb på fm och lämnade in kvittot från friskis och svettis (vi får bidrag till träning från jobbet) och en lapp med dagar som jag kan vikariera. Holgers farmor ska då passa Holger. Känner att jag vill komma tillbaka till jobbet lite granna så att man inte tappar kontakt enmed barn, kollegor och föräldrar. Sen är det ju inte fel med lite extra klirr i kassan.

Nu på em har jag bakat brödkakor och Holger sover gott. I kväll blir det ett träningspass och sen ska vi åka till Tomas syster för att hämta en spegel till bilen och kläder till Hogge. Holger har fått en ny bil stol. Så nu sitter han i baksätet och jag ser honom inte så därför ska vi sätta upp en spegel på ryggstödet så att jag kan se honom i backspegeln.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det verkligen sportbilagan Holger läser?

vh.morfar

2008-09-08 @ 21:22:07
Postat av: Faster

Tack Jennie för det hembakade brödet. Det var supergott.

Kram Faster

2008-09-09 @ 07:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0