Nu är det stylat klart!

Har nu fixat och donat sen 08.00 i morse. Hogge sover gott sen 9.00. Lite kort från en nystädad lägenhet:


















Tänk om man alltid hade de så här fint! Jag vet och känner några som har de så städat var dag. Avundsjuk. Lite kanske men jag gillar att det syns när någon bor där.Men när man ska sälja så ska det tydligen vara så bart som möjligt.

Nu ska jag styla mig själv. SKa bli bjuden på lunch av Frida.

Återkommer i kväll efter att mäklaren har varit här och vi vet utgångsbudet.

tja!


Kommentarer
Postat av: Favoritmoster

Fräscht!

Smörgåskille alltså, tänk på att inte ge vitt bröd för mycket, stoppar i magen och ofta socker och mycket jäst, kan varmt rekommendera Guldkorn och nytta-brödet. Vi ses imorgon!

2008-09-26 @ 12:51:26
Postat av: Veronica Axelsson

Hallå.

Gillar starkt eran fondvägg i sovrummet och gardinerna, skitsnyggt.

Kram Kram

2008-09-27 @ 10:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0