Måndag igen!

I bland känns det som om de är måndag och fredag hela tiden. Men det gör ju inget i och för sig.

Hogge sov ända fram till 04 i morse skönt. Somnade om gott efter välling och torr blöja. Vaknade dock igen vid 07.00 och ville leka. Så då fyllde jag hela sängen med leksaker och själv läste jag NLT. Vid 08.00 var han sugen på lite välling och efter de så somnade han gott på min arm och jag slumrade till oxå. Jag vaknade vid 09.30 av att armen hade somnat och var blöt av svett. Smög mig sakta upp och avnjöt en god frukost.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att degen ska ha jäst klart. I dag är det brödbak igen. Hogge sover gott och vaknar väl i och för sig snart för lite lunch. I em blir det en promenad och sen i kväll ska jag åka träna.

Hoppas du som läser har haft en bra start på veckan efter en förhoppningsvis trevlig helg.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0