Inget parhus!

Igår bestämde vi oss för att dra oss ur budgivningen. Efter en del funderingar och pratstunder så kom vi fram till att betala 7000 för en 3:a är ganska mycke och dessutom så fanns det ju nästan ingen trädgård. Så nu så väntar vi lite med hus letande tills vi har varit i Göteborg i oktober för då får vi förhoppningsvis reda på när operationen blir för Hogge.

Kan ju vara skönt att inte ha så mycke fasta utgifter när man får dubbelt boende.

I går var jag på Me and I party med mina syrror. Söta kläder men inte i min stil. Blev bara en bas body till Hogge. Men gott fika och trevligt folk. Idag torsdag blir det en del ärenden på stan. Först en sväng till Försäkringskassan för att hämta några blanketter. Sen styr vi vagnen till Friskis och svettis för att köpa kort. Avslutar med lite komplettering till veckans matinköp.

Em tillbringas i köket då det är dags att baka igen. I kväll ska jag på Medel pass på friskis och sen blir det mys i soffan med familjen.

Redan fredag i morgon. Jippi! En lugn och skön helg framför oss. Ska försöka fixa till det hemma lite nu när de blir några månader till i denna lilla lya. Holger ska få en del av stora rummet för sina leksaker. Vitrin skåpet är ute för försäljning på blocket. Ingen som har hört av sig än.

Nä nu ska jag äta lite frukost. Har precis badat Hogge och han somnade gott i sängen efteråt.



Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0