Härlig söndag!

Vilken skön dag. Vaknade utvilad i morse av en sprudlande glad son. Tomas packade väskan vid 9 och åkte på fotbollsmatch. Jag och Hogge myste till Go morgon tvn och njöt av ännu en mysig dag tillsammans. Njuter av varje sekund med honom och Tomas och resten av våra familjer. Tänker på andra familjer som mister en familjemedlem och sörjer enormt med dom.

Efter frukost så hoppade Holger i badet och plaskade för fullt. Efter badet var han sugen på något att mumsa på så jag kokade lite havregrynsgröt och blandade i lite hemmagjort äpplemos från mormor. Han mumsade och åt som en galning. Sen somnade han gott. Då passade jag på att diska och städa lite.

Nu har han vaknat och jag har precis stylat om för en pass på friskis och svettis. Det är öppet hus där idag och man kör 20 minuters pass för att pröva på så många olika pass som möjligt.

Men de är inte förrän vid 14 så innan dess ska jag och Hogge hinna med lunch. Hogge får spagetti och köttfärsås och jag lite sallad med en bit hemma gjort pizza som jag hitta i frysen.

Hej så länge.... och ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0