Hård träning!

Vaknade trött och lite hängig vid 7. Holger hade sovit dåligt på natten han har blivit förkyld igen. Gick upp vid 8 och åt frukost och läste tidningen. Efter lite lek och välling för sonen så somnade vi alla tre och vaknade inte förrän vid 12. Nu kände jag mig lite piggare. Åt lunch och kollade på IDOL. Grymt bra start fält i år med. Har redan hittat några favoriter. Lars och Anna bla.
Åkte och storhandlade efter lunchen och sen bar det av på derby mellan Råda och Corner. I halvlek åkte jag hem för att byta om och tränade sedan ett hårt kondition och styrkepass. Tufft men underbart svettigt.

När jag kom hem lagade Tomas hamburgare och klyftpotatis. Mumsigt gott. Jag la ut min dyk utrustning på Tradera. Hoppas någon vill köpa de. Har inte dykt på flera år och kommer inte göra de heller.

Nu ligger vi i sängen jag och Hogge. Han sover gott och jag tittar på Ensam mamma.

Blir tidigt i säng i kväll. I morgon kl 10 ska jag sitta i telefon möte med försäkringskassan och diskutera vår ansökan om vårdbidrag till Hogge. Efter lunch kommer mormor Marianne hit för att mysa med Hogge och passa honom medans jag och Tomas ska på möte med föräldragruppen.

Nu måste jag se slutet på programmet.

Hoppas du som läser har haft en rolig helg.

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0