Fredag kväll!

Tomas kockar i köket och jag surfar på nätet. Idag har vi varit och sjungt på babycafet och sen tog vi en tur till mitt jobb för att skriva in timmarna från gårdagens jobb. Holger somnade gott i vagnen och vi gick sakta hemåt i den underbara höst luften. De svarta stövlarna hade åkt på för första gången i höst.

I em sov vi 2 timmar hela familjen. Nattsömnen var si så där för oss alla tre i natt. Försöker vänja Holger vid att inte äta på natten och att han ska sov i sin egen säng. Det blir en del springande upp och ner.

Men nu är vi pigga och utvilade. Efter lite grejande (hänga tvätt och diskning) lagar nu Tomas fam Nordahls goda kräftsoppa och jag slappar. Köpte en flaska vitt - Lindermans chardonay som vi ska smutta på.

Helgens planer är att röja i bägge föråden och bestämma vad som ska med till Loppis nästa helg, säljas på blocket och sparas för framtiden.

Söndagen är det en superspännande match. Mellby - Trässberg. Ska bli intressant.

Nä nu är dags att pussa lite på eller rätta sagt mycke på Hogge och Tomas.

Hoppas du som läser har det gott och njuter av livet - det gör jag (vi)

tack och hej leverpastej (mitt favo pålägg) vad är ditt????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0