En ny vecka!

I går satte budgivningen igång. Men vi ligger i nuläget som nummer 1. Spännande!!!!!! Längtar verkligen efter ett större boende men samtidigt är det lite skrämmande. Ekonomin är ju inte den bästa när man är mamma ledig. FIck dessutom ett samtal från Holgers läkare igår och de planerar att hans operation ska äga rum efter jul någon gång. Så då känns de ju onödigt med ett stort boende om vi ändå inte kommer vara där. Men vi får se vad som händer.

Gårdagen var lugn och skön. Jag och Hogge var hemma hela dagen och bara myste. På kvällen var jag och Frida på Öppet hus på Sirius och vi bestämde oss ganska snabbt att det får bli friskis och svettis ett år fram över. Det är billigare och inte lika tuff träning.

Idag ska jag och Holger på Öppna förskolan och vi mammor kör kom i form gympa. Två mysiga timmar med träning och många skratt och gott fika som faktiskt består av frukt.

Hinne inte blogga mer. Hogge sover och jag sitter i handduken efter en dusch: Mycke att hinna med innan det är dags att pysa iväg. Mat till Hogge, mat till mig och lite omklädning och packning.

hej svejs i lingonskogen


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha fasen vad snygga ni var allihop =)

Håller tummarna för er med huset, vore la skoj med större...

Hoppas allt är bra med er !!

Kram

2008-09-03 @ 10:13:50
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0