En mysig kväll och dag

Sitter och softar framför tvn. Kräftskivan igår var mysig. Tog tyvärr inte så mycke kort förrutom detta suddiga på maten:



Holger fick en låda full med reklamblad att leka med och två cd skivor med barnvisor. Efter maten slappa vi i soffan och njöt av ett strålande gott rödvin - Café.

Idag åt vi god frukost på söderström och sen gick vi en sväng på torget. Jag la även undan en strålande snygg skinnjacka till mig på Veromoda. Har velat ha en sådan i 2 år och nu har jag äntligen hittat den.

När Virre och Crille åkt hem så gick vi ner till Rydéns och shoppade en super cool mössa till Hogge:



En sån ska jag me skaffa fast en vit.

När Hogge vaknar och fått lite mat ska vi gå en långpromenad och shoppa lite gott kött. I kväll blir det Hasselbacks potatis med Bearnaisås (ursäkta stavningen) till Tomas och Tzatziki till mig och en bit kött. Ett glas rött och sen mys i soffan till en bra film. Vet ej vilken än få se vad tvn har att erbjuda.

Nu vakna visst grabben.

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0