Äntligen!

Träffen med de andra mammorna i föräldragruppen var mysig. Vi satt en stund med alla barnen på golvet och de lekte och vi pratade. Sen åt vi en smaskig snickerskaka och gott pulver kaffe. När vi kom hem somnade Hogge precis när jag la ner honom på kudden. Då passade jag på att hänga upp tvätt och göra ordning på kläderna som jag ska åka med till Skara på torsdag. De finns en affär som tar emot begagnat och säljer de åt en. Bra eller hur??

När han vaknade så fick han gröt och vi begav oss sen ut på en promenix som slutade på Rydens där jag införskaffade mig ett par nya jeans. Jag hatar att prova jeans, men där får man så bra hjälp. De första jag prova satt som ett smäck. Ett par heeeeeeeeeelt underbart sköna Levis jeans.

Nu ligger jag mätt och belåten efter god kvällsmat och tittar på tv.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0