Visning

Gårdagen flöt på vi städade lägenheten på fm och efter lunch åkte Tomas på årets sista fotbollsmatch. Jag och Holger åkte dit vid 15. När vi kom hem käkade vi rester från lördagskvällen och sen var dags för vecko handling. Väl hemma igen många hundra lappar fattigare och med mycke god mat gled jag ner i sängen och tittade på Ensam mamma söker. Ett toppen program tycker jag. Sen fastnade jag framför en repris på 5:an. Läskig serie. Men spännande.

Holger vaknade vid 06.00 i morse och ville inte somna om. Men nu sover han gott i sängen. Jag har nyss ätit frukost och ska nu ta mig an toan sen är lägenheten klar för visning. Men visningen är inte förrän i kväll så vi hinner nog stöka ner den lite innan dess.

Hej så länge....

Kommentarer
Postat av: Virren

Stort GRATTIS på namnsdagen syrran!!!!

2008-10-06 @ 11:49:35
Postat av: Sandra

Grattis från mig med =)

Oj vad Hogge växer, han är ju sååå söt ;)

Lycka till med husvisningen ikväll !!

Kram

2008-10-06 @ 16:35:01
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0