Så mysigt!

Vad mysigt det var att hålla en liten nyfödd igen. Nästan så man blir lite sugen men ändå inte. Var sak har sin tid. I dag har vi som vanligt varit på baby cafe och sen promenerat. Lunchen intogs idag på Stommen hos mor och far. En smarrig höst soppa med jordgubbskräm till efterätt. SÅ GOTTTT! Tusen tack mamma. Morfar och moster Maria var hemma oxå så Holger fick krama på dom me. Innan vi åkte hem hann vi smälla i oss en stor bit princess tårta -  inte bra för min viktnedgång men man lever ju bara en gång.

Nu ligger jag i sängen och Hogge sover gott i sin säng. Jag ska passa på att vila lite jag me. SKa iväg och träna sen innan de är dags för Tomas att åka på sin innebandy.

Har idag oxå beställt ett nytt påslakan och örngott till Hogge. Det blev ett mörkblå och vit rutigt av märket Gripsholm. Han har ett sådant nu me fast de är randigt. Beställde även ett extra örngott till de randiga för de vi har nu är så slitet. Har ju spytts ner några gånger under 8 månader.

dags att vila.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0