Lite trött!

Ligger i soffan och degar. Kollar på äntligen hemma. Alla mammor med barn var här i em och det var toppen kul. Men när de gick vid 15.30 gick liksom musten ur mig. Blev så trött. Tog mig en promenad i solen med Hogge och mötte upp Tomas för lite shopping. Gick sen vidare till Hälsokosten för inköp av faste paket. Ska fasta i tre dagar och se om jag blir lite piggare. Två dagar innan man ska fasta så sak man undvika bröd, kött och kaffe. Dessutom minska sitt mat intag med hälften. Allt för att förbereda kroppen inför fastan.

Nu ska jag tvätta av mig sminket och borsta tänderna. Sen kryper jag nog till kojs. En ny dag i morgon.


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fasta låter ju mindre kul. Massa lycka till!

Kram V

2008-10-14 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0