i städ tagen

I dag har jag tvättat alla fönster och vad fint de blev. Tack Virre för trasorna de var kanon. Innan lunch åkte vi till Skara för att lämna in kläder för försäljning. De ville tyvärr bara ha en skjorta och en väst. Tråkigt med så lång resa för så lite. Men vi passade på att ta en promenad i vackra skara och handla lite mat tills i kväll.

I em sov vi gott och vid 16 kom farfar och bytte till nytt däck. Fick ta en paus i skrivandet. Hogge blev sugen på gröt.

I dag har han fått känna på sin första fotboll. De ska börjas i tid för fotbollsproffs är väl de han ska bli eller vad tycker du som läser???



Nu ska vi ta en långpromenad i det underbara höstvädret.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Nordals

Såklart pojken ska bli fotbollsproffs!

många kramar till er alla hoppas vi ses snart.

Hörde av marcus att ni skulle på återbesök snart, vi ser fram imot att träffas, vi har väll minst en månad här nere.

Fam Nordal

2008-10-03 @ 13:59:50
URL: http://alla4.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack tack, dessvärre kan jag inte ta åt mig äran eftersom jag har en fin bloggvän som trixar och gör det fint =)

Men visst blir det snyggt !!

Ja som sagt, när man väl kommer iväg så är det ju gött, det är bara det där med att komma iväg ibland som är riktigt svårt...

Men du är ju duktig du med, tränar på Friskis och traskar med Frida ju !!

Önskar en trevlig helg till er alla !!

Kram

2008-10-03 @ 16:43:17
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0