En ny vecka!

Hogge vaknade vid 5.30 i morse och var hungrig. Lite trött steg jag upp och vi myste sen i soffan med vällingen. Sen gick vi och la oss i sängen igen jag ville sova men inte han. Efter ca 45 minuter somnade både han och jag.

Nu är vi hemma efter en promenad på stan och div inköp. Här är förresten helgens inköp för mig och Tomas.



Mitt beskrev jag i går och Tomas är ett spel till Wii med tillhörande rattar.

Vid 13 ska vi på 8 månaders kontroll på bvc. Hoppas att Hogge har gått upp bättre än sist för då var de lite oroliga att han inte följde kurvan.

Nu ska jag ta hand om tvätt och plocka i ordning lite innan de är dags för lunch för oss bägge.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0