En ny upplevelse!

Både jag och Hogge vaknade vid 7 i morse av att grannen under slipade eller borrade. De dånade som attan. Jag satte på rix morron zoo när de började och vi låg kvar i sängen och myste. Sen beslöt jag mig att idag blir ett besök på Silverbygårdens öppna förskola. Vilka mysiga lokaler och personal. Dock mycke äldre barn men när de var dags för sångstund så kom några som vi kände från öppna förskolan i stan. När de var slut så fikade vi alla ihop. Jag drack grönt te men fuskade med ett digestive kex. Annars går föreberedelserna inför den kommande fastan bra. Saknar inte kaffe, bröd eller kött någonting. Men de kommer bli tufft att inte få tugga på något i tre dagar utan bara dricka.

Hogge sover nu gott efter en stor portion mat. Jag har oxå fått mig lite lunch och ska nu lägga mig på sängen och vila lite. I kväll hade jag tänkt att träna men avbokade de. Känner mig lite mat eftersom jag har ätit hälften så mycke som jag brukar. Så ikväll ska jag på smink och hudvårdsparty istället. Trevligt att tjöta lite skit och att få göra rent huden och sen sminka sig snyggt.

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0