Bra beslut!

I dag har jag och Hogge varit ute hos hans farmor och mumsat på underbart goda brödkakor. När vi kom hem låg de ett brev från försäkringskassan. Äntligen!!!!!!!!!!!!! De har som förslag att ge oss 1/4 vårdbidrag och vi är nöjda med de. Det täcker alla extra utgifter som vi har och lite till. I veckan som kommer tar de ett beslut.

I em har jag städat lägenheten, diskat och hängt tvätt. I morgon kommer mammorna och barnen i föräldragruppen hit. Hann sova 1 timma oxå. De var skönt för Hogge vaknade 4 i morse och somnade inte om förrän vid 5.30.

När Tomas kommer hem ska jag åka på träning och när jag kommer hem är det dags att baka cheese cake tills i morgon.

Dags att packa träningsväskan.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Veronica Axelsson

Det gläder mig att Försäkringskassa kan ta vettiga beslut nångång emellanåt oxå. Lycka till med Cheesecaken.. Vi försökte oss på att baka det en gång på gymnasiet.. Aldrig mer säger jag.. Hihi.

Kram V

2008-10-13 @ 23:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0