Tar en paus

Kände att jag behövde en paus i från packandet och då passar de ju bra att blogga lite. Är så pigg vaknade utvilad i morse. Hogge sover nu hela nätterna från 20.00 till 08.00. Nästan 12 timmar. Vi byter dock blöja två gånger under den tiden och då får han oxå välling om han vill. Tomas tar på kvällen och jag på morgonen. Äntligen känns de som om man har fått lite rutin. På fm idag var vi iRåda på Silverbygården. Där lekte och sjöng vi med barnen, Frida och MIra hängde på. Innan lunch gjorde jag några ärenden på stan.

Nu sover Hogge gått och jag ska packa finporslinet och sen blir de nog en dusch, SKa på en efterlängtad tjejmiddag i kväll. De var så länge sen vi sågs. I kväll ska vi hem till Madde och jag köper med mat till alla från Kinarestaurangen.

I morgon bär det av till den stora och härliga staden Göteborg. Dags för ett besök hos Läkaren för Hogge och på em/kvällen ska vi gå på Jul på Lisseberg. En förhoppningsvis mysig familje dag.

Dags att återgå till packning. Lääääääääääääängtar tills den 17 december för då är vi inflyttade och lägenheten är städad och överlämnad och vi har hämtat vårarn nyköpta bil. 3 veckor kvar. Pust!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0