Skön lördag - men trött

Efter kl 01.00 i natt har Holger vaknat varje timme. Han har skrikit till och tystnat när han fått nappen. Är lite trött nu, ska lägga mig bredvid honom och vila tills Tomas kommer hem vid 14 då vi ska äta lunch. På fm idag tog vi en tur fram på stan och åt frukost och inhandlade oss en skärbräda i trä. Ska bli gott att slippa dom där i plast. De är så äckliga.

Kl. 15.30 ska jag lämna av Tomas vid ICA Hjertbergs. Han ska på överaskningskväll med sina kompisar. Vi tjejer vet vad de ska göra och de två killarna som har planerat de. Vågar inte skriva något om de här ifall de är någon som läser. Men kul kommer de ha. Jag och sonen ska åka ut till familjen i Gillstad/Väla och mysa. I kväll är det ju Dansbandskampen - heja Scotts och Nova. Håll utkik efter mig bakom Novas sångerska när de filmar henne på friskis och svettis. Kanske kan ni se mig och Frida. Ingen vacker syn men ändå!

Nu är det dags att vila...

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0