Sjukhus

Hogge blev sämre vid lunch så vi åkte in till jourcentralen och lämnade prover. Dom var som igår och visade precis som då inget tecken på infektion. Läkaren titta på Hogge och tyckte att han dock verkade lite slö och medtagen. Han ringde Göteborg och rådslog med dom. Beslutet blev ytterligare en pencilin kur på 10 dagar dock bara två gånger per dag vilket är skönt. När vi kom hem efter några timmar så gav jag Hogge medicinen direkt och ipren för att få ner febern. Pappa Bengt kom in vid 15.30 och tog hand om sonen medans jag gick på LIFs utmärkelse utdelning, En trevlig stund där jag fick mottaga ett diplom för mina 5 år som ledare/styrelsemedlem.

Nu sover sonen gott och jag ligger mätt i soffan efter en god kvällsmat. Holger mår nu mycket bättre och febern är som bortblåst. Pappa Tomas ringde förrut från Milano och de var laddade för match. SKa nu ta mig en dusch och sen krypa ner under täcket och kolla på dansbandskampen.

Hoppas på en lite lugnare dag i morgon och framför allt att älsklingen är piggare.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Billan

Skönt att ni fick komma intill till slut! Sonen ser på Tarzan och dottern skulle sova hos mormor så jag passa på att kolla lite. Ni får ha det så bra, nu börjar snar db-kampen! Kram Billan

2008-11-22 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0