Piggare kille!



I dag är vår lille kille piggare. Inget tecken på feber.

Har precis kommit hem från en runda på stan. Skulle ev byta Holgers present (blåa fleece tossor) från Frida och Mira, men de hade ingen större storlek så de får duga.

Ska nu ta mig en dusch och skrubba kroppen och lägga ansikts mask. I em ska jag lägga mig i solariet och sen blir de träning. Tomas ska kolla på en bil till oss i em. En volvo V 70 årsmodell 2005, silver färgad. Hoppas den är fin och i bra skick för då slår vi till.

Nu måste jag sätta fart medans lill killen sover. Snart vill han nog ha lunch.

Tja!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att Hogge är piggare =)

Gött med en vända i solariet och ett träningspass, skulle jag med behöva men det får bli en annan dag !!

Trevlig helg på er alla !!

Kram

2008-11-07 @ 14:12:52
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Billan

Skönt med helg!! Mina barn har också varit sjuka i veckan, det är inget vidare. På jobbet är det helsnurrigt - två jobbarkompisar har sagt upp sig så jag står själv kvar med massor att göra... Kram på er!

2008-11-07 @ 17:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0