en vanlig tisdag

Vaknade vid 08.30 och kände att jag sovit så skönt i natt. Hogge bufflade vid 3 men de var de enda. Han ligger nu och sover gott och vi har hunnit med att äta frukost bägge två och han har fått sig ett bad. Har även hunnit med att damsuga golvet och städat toaletten.

Nu vet jag inte om jag ska duscha eller sätta in de nya korten. Får se vad de blir.....

Efter lunch ska vi hem till Sussane i föräldragruppen. Hoppas Holger är piggare idag för förra gången var han super trött och gnällig. Men de berodde nog på infektionen.

I kväll blir de lugnt.Tomas ska träna och jag och Hogge ska vara hemma och laga mat och mysa i sängen.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej jennie hoppas att allt är bra med dig! Blev lite sugen på fylld barkis när jag läste din blogg.

Men jag skulle gärna vilja ha receptet vora snällt om du kunde skriva ner receptet.

Kram Jeanette

2008-11-11 @ 19:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0