Ännu en natt

I natt vaknade Hogge nästan varje timma och skrek till. Är lite seg. Har nyss kommit hem från en fm ute i Gillstad. Där myste vi med Mira och Virre. Nu sover Hogge gott och jag har precis duschat. Om en timma ska vi åka till Ågårdens vårdcentral för ett möte med föräldragruppen. Idag ska vi få information hur man kan undvika olyckor och hur man ska sköta barnets tänder.
I kväll blir det träning med Virre och Frida och sen hem till en dukat bord och fotbollsgalan på tv. Så kul.

Nä nu måste jag fixa till mig lite men idag känns det som de behövs ett ton smink för att dölja mina blåa ringar under ögonen.Någon som har något tips hur man får dom att försvinna??????

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0