3 lådor klara

De första tre lådorna är klara, hade nog blivit 4:a om jag inte hade fastnat framför top model och mys med sonen. Har även röjt vinden så nu står de saker att spara på en sida och att slänga på den andra. Drog en sväng till jysk för en stund sen. Köpte present till Hogges kusin Lucas och plastlådor att förvara saker i.

Nu är jag mätt efter en god middag (köttfärsås och pasta) lagad av världens underbaraste kille - Tomas.

När Hogge har ätit färdigt ska vi åka till Rydens en sväng de har öppet i kväll för alla med rabatt kort. Jag och Hogge tar en promenad där i från medans Tomas åker på innebandy. Väl hemma igen blir det nog lite mera packning och sen en dusch om mys i sängen med vår underbare son. Han är så grymt härlig. SKrattar och pratar konstant och busar.

I dag annars har vi som vanligt varit på babycafe och promenerat. Gick en sväng på stan och tittade efter julklappar, Har bara köpt till pappa än men Virre och Maria är nästan oxå klirrat ska bara hitta de.

Nä nu ska jag hämta flyttlådor i källaren och sen styla om för promenaden.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0