Två steg närmare

Idag tog de bort Holgers CVK. För er som inte vet var de är så ska jag försöka förklara. De är en liten slang som sitter in i hans hals i en blodåder. Sen finns de två slangar på utsidan där man kan ta blodprov, ge medicin och dropp. Men som läkaren sa vi hoppas han slipper allt de.

De andra steget närmare är att i går så plockade de bort sond slangen som går igenom näsan och ner i magsäcken. Holger äter så bra nu att han inte behöver sondas. Skönt!!!!!

image21

Nu ska jag lägga mig i sängen med Hogge och slappa lite. Snart dags för mat för honom och kaffe för mig. De kan bli en glass oxå. Man får verkligen sug på de när det är så fint väder.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Mimmi Svensson

Ville bara skicka en tanke till dig och din lilla familj. Maria och Micke har hållit mig uppdaterad, och det är skönt att höra att lilleman mår bättre och bättre. Hoppas att ni får komma hem snart. Du får pussa lillen och hälsa tompa från mig. Sköt om er!!!
Kram mimmi med familj

2008-05-07 @ 14:09:26
Postat av: isabel

Vilken söt bild.

2008-05-07 @ 15:30:11
URL: http://bellis3.webblogg.se
Postat av: Bengt

Tummen upp för att ni snart får komma hem

2008-05-07 @ 22:26:21
Postat av: Sofia Cederholm

Hej hej!
Hittade hit via Sandras blogg.
Så söt han är lille Holger. Skönt att det går framåt kan jag tro! Ville bara skicka en liten hälsning. Hoppas ni får komma hem snart!
Kram från en som närmar sej förlossning nu... :)

2008-05-08 @ 18:16:13
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0