skönt med helg!

Trodde inte att man som föräldraledig kunde känna det så men det är faktiskt skönt med helg. Beror nog på att man delar på ansvaret omkring Holger på ett annat sätt.

Idag har Holger fått två sprutor och han var jätte redig. Själv satt jag på en stol och var likblek. Hatar verkligen sprutor. Har inte vant mig efter alla dessa veckor på sjukhus.

I em sprang jag min andra tur på 5:an. Börjar kännas riktigt bra men jag saknar mina löpar dojor.

I kväll har jag och Holger tillsammans med Ingbritt och Håkan och Maria och Lucas tittat på pappa Tomas när han spelade fotboll. Förlust som synd var.

Nu ligger jag och slappar i soffan med ett glas vin och grillchips. Holger sovet gott med Tomas inne i sovrummet. 

I morgon blir det klassfotboll och kalas för lillsyrran.

kram på er alla 

Kommentarer
Postat av: Småläningarna

Hej på er, hoppas att ni mår bra hemma. Ni ser ut att ha det underbart. Vi saknar er här blir inte så mycket kaffe utan Tomas! Har skaffat en blogg äntligen besök den. Alice mår ganska bra och vi har fått fart på hjärtdocktorerna.Kram
Ses i midsommar!

2008-06-01 @ 14:05:43
URL: http://alla4.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej Jennie!



Nu har jag varit inne och kikat på din sida också. Kul att se din fina lilla familj!



Ha det gott!



Kram Sofia Ekholm

2009-05-28 @ 08:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0