Länge sedan.....

Hej kära läsare!

Det var ett tag sen jag skrev i bloggen. Har varit mycket att stå i inför dopet och dagarna och kvällarna går så fort nu för tiden. Hinner knappt med.
Holger har börjat få tänder och det kliar mycket i hans mun. Han sover lite dåligt och har lite feber ibland. Men annars mår han fint. Han har fått låna ett baby gym av sin kusin Lucas.

image60

I söndags avnjöt jag och Tomas årets första silltallrik det var så gott!!

image61

Man längtar mycket till midsommar och sommaren över huvud taget.

Dagarna rullar på och livet som mamma ledig är helt underbart. Saknar dock jobbet lite granna. Ska träffa en kollega nästa vecka och ta en fika och tjöta skit. Ska dessutom hänga med jobbet på sommarfest den 5 juni. Spännande och se var resan går i år.

Nu börjar mina ögon att bli mindre och mindre och det är dags att sova några timmar innan Hogge ska ha mat.
 image62
I morgon måste vi vara pigga för då kommer kusinen Mira på besök.

God natt alla där ute

Kommentarer
Postat av: Sandra

God morgon !!
Mmm Miramys, det fick jag göra lite igår, hann i alla fall pussa på henne =)
Ha en bra dag i solen !!
Kram

2008-05-29 @ 06:44:08
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0