Känner mig som en ny människa!

Nu har jag klippt av mitt stripiga hår. En helt underbar känsla faktiskt. Aldrig mera långt hår.

image54

Dagarna här hemma flyter på. I morgon ska Tomas börja jobba igen efter att ha varit ledig i 5 dagar. Själv ska jag och Holger mysa hemma hela dagen. Kl 17 ska vi bli fotograferade hela familjen. Håll tummarna att jag får till frisyren.

Nu ska jag lägga mig i sängen och slappa framför tv. Holger sovet gott i sin säng och sin fina Villervalla pjamas som han fått av Cilla med familj.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefint blev det =)
Skönt att det går bra hemma med Hogge...
God Natt

2008-05-19 @ 23:53:51
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Cilla

Så fin du blev Jennie, fast det är du iofs alltid! Själv har jag ledsnat på mitt korta-nu vill jag ha lååååångt igen... Aldrig är man nöjd!
Kul att pyjamasen passar!
Använder du Nan ersättning till Holger? Har ett helt nytt paket du kan få isåfall-hör av dig! Kramar Cilla

2008-05-20 @ 08:54:02
Postat av: Virren

Gör snyggt med nya frisyren.Kram Virren

2008-05-20 @ 09:12:22
Postat av: Maja

Tjena Jennie!

Grattis till den lille sötnosen! Har ju inte träffat dig sen du kläckte, hihi! Här är allt som vanligt, vi jobbar hårt och ser fram emot en härlig sommar nu!

Kul att se att det går framåt och att ni fått komma hem! Snygg frilla också! Jag gör tvärtom och satsar på långt så får vi se hur länge jag orkar... :o)

Vore kul att ses! Jag jobbar inte fredagar för då pluggar jag spanska...

Nu ska jag slänga mig i soffan! Sköt om er!

Kram Maja

PS: Life sucks med springskorna! Hoppas att de kommer tiebax! :o)

2008-05-27 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0