Hej hej på er!

Här i götet skiner solen helt underbart. Tänkte visa er lite kort på hur de ser ut när jag går promenaden till och från Hogge.
image12
Här är jag utanför sjukhuset
image13

Här ligger vår lille goe son. Han mår toppen fint idag. Mumsar och äter och skrattar och jollrar.

image14

På denna cykel väg går jag många gånger varje dag

image15

Här framme ligger vårt tillfälliga hem.

Nu är det dags för mig att promenera tillbaka. Har just avnjutit en räksallad ute på terassen. Vi har närmare 25 grader varmt här nu. Helt underbart!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att Holger slapp att svälta förgäves...
Hoppas operationen gick bra !!
Ha det gott i värmen och hälsa Hogge från mig =)
Kram

2008-05-06 @ 21:19:01
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0