En mysig dag!

Vilken mysig dag vi haft idag jag, Tomis och vår älskling. Vaknade av ett sms från Frida och hon frågade om vi ville äta frukost med dom på stan. Självklart ville vi de.

Jag och Holger tog en dusch sen åt vi en god frukost på Söderströms. Vi gick sedan en sväng på stan och träffade många bekanta och vänner. Så skönt att vara hemma i stan igen. Köpte även ett par jeans.

Väl hemma la vi Hogge naken i sängen och satte på hans mysiga mobil som han fått av mormor och morfar.

image51

Sen stylade vi om och gick på fotboll. LIF-CORNER. De var isande kallt så vi åkte ut till farmor och farfar och myste framför brasan och åt en fantastisk god middag. Holgers kusin med föräldarar var där oxå. Härligt att umgås hela familjen.

Väl hemma somnade Holger gott i sin nya pjamas som han fått från mina kära kollegor som jag för övrigt saknar väldigt mycke.


image53

På stora rumsbordet står nu en ny bukett med blommor - liljekonvaljer. De doftar otroligt gott. Tack för den fina buketten Håkan.

image52

Nu ska jag sova gott och vakna till en ny underbar dag i morgon

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad kul att ni är hemma igen! Vi kan väl ses nån dag? Kram kram

2008-05-19 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0