En glädjens dag i dag!

I efter middag fick jag reda på att om allt går vägen så kommer vi att få åka hem i slutet av nästa vecka jippi!!!!!

image16

Under dagen idag så har Hogge mått toppen bra. Vid 17 var hans 24-timmars övervakning över så då styrde jag vagnen mot Härlanda Tjärn. Hogge njöt av den underbara vår luften och sin snygga tröja som han fått av sin älskade pappa - jag älskar dig så mycke Tomas
image17

image18

Naturen runt Härlanda Tjärn är så vacker. Hade alldrig överlevt dessa veckor utan mina långa promenader i denna underbara natur.

image19
image20

Nu är det dags att ta en dusch och gå och lägga sig. I morgon kväll kommer Tomas och då ska vi grilla vid sjön och njuta av livet och vår underbare son.

natti natti

Kommentarer
Postat av: Annelie

Å, vad roligt! Håller tummarna för er och hoppas!
Vad roligt med sällskap för dig. Hälsa Tolle. ;)
KRAM

2008-05-07 @ 05:46:55
Postat av: elin täng.

hej. hittade din blogg på sandras sida. va fin han är din lille holger. hoppas han får lämna sjukhuset snart. kram elin täng

2008-05-07 @ 10:30:19
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad skönt att det ser ut som att ni får komma hem snart, håller tummarna för er ;)
Mysigt med sällskap och grillning !!
Ha det bra !!
Kram Kram

2008-05-07 @ 11:56:36
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Mackan

Hej på Er!

Skall bli kul att träffa Er på hemmaplan nästa vecka. Det var trevligt att träffas hos Ronald men hemma är bäst.

Idag är en glädjens dag!

2008-05-07 @ 13:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0