Vilken mysig helg!

Vilket skönt och härligt väder de är. I går var vi ute hos min syster och hennes familj hela dagen. Tomas hjälpte dom och måla huset och jag tog hand om mat och barn.





Idag har vi varti ute hos Tomas föräldrar hela dagen och myst i trädgården.

Tomas och Holger tog sig en tupplur under eken och jag badade vid bryggan.



Holger har fått en så snygg dress av sin farmor och en ny fin badbalja har han lånat av moster.





Nu ska vi grilla gott och titta på fotbolls em

kram kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka härliga sommarbilder!

Vad skönt det såg ut att bada. Jag badade på Villa igår, det var fantastiskt skönt!

2008-06-08 @ 09:12:57
Postat av: Kay

Vad stor Holger har blivit =0).. Hoppas att allt är bra med er. Massa kramar Kay

2008-06-08 @ 20:28:18
URL: http://TJO HO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0