Ibland blir livet inte alltid som man tänkt sig!

Vaknade i natt av att Holger inte kunde sova. Han har feber så vi har tillbringat hela dagen på KSS. Troligtvis har Holger Njurbäcken inflamation. Får besked på måndag då vi ska in till sjukhuset igen. Vi trodde ju att allt var bra eftersom proverna igår visade de men så var inte fallet. Nu hoppas vi bara att antibiotikan ska ta ner infektionsvärdet så att han mår bättre så att vi slipper lägga in honom på sjukhuset.
Festligheterna på Mellbyvallen blev därför inställda för oss idag men vi har myst i soffan till EM, tyvärr misslyckades jag med min tippning idag, men länge var de 1-1.

Hoppas du som läser har haft en roligare dag och kväll.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Smålläningarna

Tråkigt för er hoppas att han piggar på sig snabbt och att ni slipper åka hit igen. Det är ju roligare när ni bara kommer på besök. Många kramar i från oss vi tänker på er. Marcus Hanna Wilma Alice

2008-06-14 @ 20:46:17
URL: http://alla4.blogg.se/
Postat av: Zlatan

Ledsen att tippet inte gick in, viktigare att Holger mår bra! Skall göra mitt bästa mot Ryssland, av någon anledning har jag match redan i morgon söndag. Lucas o Maria hälsar

2008-06-14 @ 23:16:00
Postat av: Sandra

Stackare, hoppas det går åt rätt håll så ni slipper sjukhuset !!

Har varit med familjen Svensson/Nilsson hos Jakob Lans med familj och kollat på fotbollen och grillat, synd att dom förlorade, snöpligt juh !!

Sov så gott

2008-06-15 @ 01:46:30
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0